تداوم فعالیت سامانه بارشی طی روز شنبه در استانهای گیلان،مازندران، گلستان و نیمه شمالی خراسان شمالی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقتی در این نواحی پیش بینی می شود.

احتمال آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها در استانهای شمالیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو اخطاریه شماره 32 چهارشنبه مورخ 94/7/15  سازمان هواشناسی به اطلاع می رساند به سبب تداوم فعالیت سامانه بارشی طی روز شنبه در استانهای گیلان،مازندران، گلستان و نیمه شمالی خراسان شمالی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقتی در این نواحی پیش بینی می شود.

 لذا احتمال آبگرفتگی معابر عمومی ، طغیان رودخانه ها و مسیلها وجود دارد. از این رو توصیه می گردد برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارتهای احتمالی اقدامات زیر در این روز به کار گرفته شود:

1) خودداری از توقف در حاشیه رودخانه و مسیل ها در نواحی فوق .

2) احتیاط در تردد جاده ای به سبب لغزندگی ناشی از بارش باران و همچنین کاهش دید افقی به دلیل مه آلود بودن جاده ها به ویژه در مناطق کوهستانی .

3) به کار گیری تمهیدات لازم  یا عدم تردد شناور های سبک و قایقهای تفریحی و خودداری از شنا در سواحل خزر به دلیل مواج بودن دریای خزر .  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار