سکوت معنادار رسانه نزدیک به عارف درباره شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

در حالی که رسانه‌های اصلاح‌طلب از ریاست محمدرضا عارف بر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خبر می‌دهند، رسانه نزدیک به رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکنون خبری درباره این شورا و ریاست عارف بر آن منتشر نکرده است.

سکوت معنادار رسانه نزدیک به عارف درباره شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبانبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نام محمدرضا عارف از همان ابتدای رسانه‌ای شدن شورای عالی  سیاستگذاری  اصلاح‌طلبان که با تجمیع کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، شورای راهبردی اصلاح‌طلبان و حضور برخی شخصیت‌ها و احزاب جدیدالتاسیس اصلاح‌طلب در آن و همچنین با نظر رئیس دولت اصلاحات در حال شکل‌گیری است، به عنوان رئیس این شورا مطرح شد.

این در حالی است که پایگاه خبری "امیدنامه" به عنوان رسانه نزدیک به رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکنون خبری درباره تایید ریاست عارف بر شورای عالی  سیاستگذاری  اصلاح‌طلبان  منتشر نکرده و این گمانه را تقویت کرده است که احتمالا عارف ریاست این شورا را نپذیرفته است.

در همین راستا علیرضا خامسیان مدیر رسانه‌ای دفتر عارف و مدیر مسئول پایگاه خبری امیدنامه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: تلاش عارف همیشه در جهت همگرایی اعضای جریان اصلاح‌طلبی بوده است و تاکنون از هیچ تلاشی برای وحدت نیروهای این جریان فروگذار نکرده است.

وی ادامه می دهد: به طور طبیعی رسانه‎های منتسب به عارف هم باید در راستای وحدت نیروهای اصلاح‌طلب عمل کنند و تاکنون هم همینگونه بوده است ولی قاعدتا درباره اخبار مربوط به شخص عارف باید اخباری که دقیق و مورد تایید وی باشد منتشر شود نه صرف گمانه‌زنی‌های سیاسی و رسانه‌ای.

خامسیان همچنین تصریح می کند: هدف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ابتدا مشارکت حداکثری مردم و به تبع آن کسب اکثریت کرسی‌های مجلس است که قطعا برای نیل به این اهداف ، هر سیاست مقبولی که اتخاذ شود مورد استقبال قرار گرفته و همه بزرگان اصلاح‌طلب آنچه که خیر و صلاح این جریان است را انجام می دهند ولی اینکه عارف مسئولیتی به طور مشخص در این خصوص متقبل شود به تصمیم خود وی باز می‌گردد.
 
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار