در روز دوم پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در تبریز تیم ملی ایران در بخش انفرادی صاحب دو مدال طلا شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ورزشکاران شرستان تبریز در روز دوم از پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی آویز طلایی رنگ را نصیب خود کردند.

در رشته چرخ علی جلیجو از جمهوری اسلامی ایران با 468 امتیاز و برتری محسوس بر حریفانش به عنوان نخست دست یافته و مدال طلا را برگردن آویخت.

این رقابت‌ها در رشته‌های کباده و چرخ چمنی و کشتی پهلوانی ادامه خواهد یافت.

عراقی‌ها در این رشته نیز توسط  امیر علی حسین الحسنی به نقره رسیده و عرب احمدخان از پاکستان و مصطفی نورستانی از افغانستان به صورت مشترک صاحب مدال برنز این ماده از مسابقات شدند.

در رشته میل گیری سنگین علیرضا ارجین از ایران با 370 جفت میل گیری و برتری برابر حریفانش با 2958 امتیاز با اقتدار به قهرمانی دست یافته و جابر عبدالامیر صبری از کشور عراق دوم شد.
عنوان سوم این رقابت‌ها به صورت مشترک به نوروز عرب‌اف از تاجیکستان و امیر جمال از پاکستان رسید.

همچنین در روز نخست این رقابت‌ها تیم ایران در بخش تیمی قهرمانی را کسب کرده بود و و تیم افغانستان دوم و تاجیکستان و عراق به صورت مشترک در سکوی سوم این رقابت‌ها قرار گرفته بودند.

گفتنی است در این مسابقات کشورهای ایران، پاکستان، اندونزی، قطر، مالزی، مغولستان، کره جنوبی، سریلانکا، تاجیکستان، تایلند، فیلیپین، نپال، افغانستان، عراق، هند، چین تایپه، کامبوج، امارات و بنگلادش حضور داشته و برای قهرمانی در رشته تیمی و انفرادی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.