دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سعودی به دنبال یک پیروزی بزرگ در یمن هستند که پس از آن در صورت به دست آمدن این پیروزی به دنبال الحاق قطر، کویت و یمن به خود هستند.

عربستان به دنبال الحاق قطر، کویت و بحرین به خود استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه که دریاچه خلیج فارس برگزار شد اظهار داشت: شرایط منطقه بسیار حساس شده و من احساس می‌کنم تحولات مهمی در آینده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: شهر ایران یعنی افغانستان که با 4 استان کشورمان هم مرز است دچار ناامنی است اما مرزهای ما امن است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شرایط مرزهای غربی و مشکلات امنیتی که عراق و پشت آن سوریه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند یادآور شد: با تمام این که اطراف ایران جزایر ناامنی وجود دارد اما ایران از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش حکام سعودی برای یک پیروزی در یمن و الحاق قطر، کویت و بحرین به کشورشان گفت:اگر دولت مردان سعودی در یمن به پیروزی برسند سپس به سراغ خلیج فارس خواهند آمد و قطر، کویت و بحرین را به خود الحاق می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح و اعلام این آمادگی به منظور جلوگیری از هر گونه حمله دشمن یادآور شد: سال 66 آمریکا مستقیماً وارد جنگ با ایران شد اما جوانان کشورمان با تکیه بر ایمان خود هیمنه؟ آمریکا را شکستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطر نشان کرد: بیکاری، گرانی معلول نداشتن خود باوری و اعتماد به نفس در عرصه اقتصاد است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رضایی ، ندسا ، منا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار