نخستین جشنواره فرهنگ،هنر و معارف فاطمی به همت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و با هدف نشر فرهنگ و معارف فاطمی در حوزه هنر و مکتوب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قم: معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قم با اعلام این خبرگفت: این جشنواره در موضوعات شرح و تفسیر زیارت حضرت معصومه (س) به عنوان یک زیارت نامه ماثوره از امام رضا (ع) /تببین نقش توسل/ تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت براساس خطبه آن حضرت /نماز فاطمی/ حجاب و عفاف فاطمی و امر به معروف و نهی از منکر در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی از آغاز فراخوان مقالات و آثار این جشنواره خبر داد و افزود: اندیشمندان ، دانشجویان و طلاب و هنرمندان آثار مربوط به بخش عمومی را تا 30 آذر ماه و آثار بخش تخصصی را تا 20بهمن به دبیرخانه جشنواره فرهنگ ،هنر و معارف فاطمی ارسال کنند.

وی تصریح کرد پس از داوری آثار شامل مقالات علمی ، داستان کوتاه،رمان ،قصه و فیلم کوتاه ، اختتامیه بخش های عمومی با معرفی برترین های جشنواره همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم و اختتامیه بخش خصوصی در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) معرفی کتاب سال فاطمی و نیز اهداء نشان فاطمی به چند تن از فعالان فرهنگ فاطمی را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: جشنواره ، معارف ، فاطمی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.