سومین دوره مسابقات جام الماس از امروز به مدت 2 روز در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سومین دوره مسابقات جهانی جام الماس از امروز در جزیره کیش با حضور ورزشکارانی از سر تا سر جهان برگزار خواهد شد. این رقابتها در 3 بخش فیزیک (ترکیب بدن)، بادی کلاسیک و پرورش اندام که زیر مجموعه رشته بدنسازی محسوب می‌شوند پیگیری می‌شود.

جالب است که بدانید این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای در بین دوست داران ورزش بدنسازی در کل دنیا برخوردار است زیرا به قهرمان قهرمان در بخش‌های فیزیک (ترکیب بدن) و پرورش  اندام علاوه بر نشان طلا و جوایز نقدی کارت حرفه‌ای (مجوز حضور در رقابت‌های مستر  المپیا) داده خواهد شد.

ناصر پور علی فرد سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در این باره بیان داشت: 253 ورزشکار از بیشتر کشورهای  جهان برای شرکت در این رقابت‌ها نام نویسی کرده‌اند که بیشتر آنها ا یرانی هستند.

توضیحات پور علی فرد در موردجام الماس

وی ادامه داد: این مسابقات امروز و فردا در سه بخش فیزیک (ترکیب بدنی)، بادی کلاسیک و پرورش اندام برگزار خواهد شد.
سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران ابراز  کرد: دیروز هم نشستی با شرکت مربیان، سرپرستان و داوران در حضور سرپرست فدراسیون جهانی بدنسازی (رافائل ساندوخا) و همچنین سرپرست کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی (پاول فیلبورن) برگزار شد.

وی ادامه داد: در این میان ما میزبان مهمانان ویژه‌ای هم از کشور خودمان و هم از سایر کشورها هستیم و امیدوار هستیم که بتوانیم میزبان خوبی در این باره باشیم.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران درباره هزینه برگزاری این دوره از رقابتها عنوان کرد: طبق قوانین فدراسیون جهانی بدنسازی "IFBB" هزینه اقامت کلیه ورزشکاران به عهده خودشان است و هر ورزشکار برای شرکت در این مسابقات باید مبلغ 200 دلار به فدراسیون جهانی "IFBB" برای دریافت مجوز حضور بپردازد و  ما هم که میزبان هستیم پرداخت کلیه هزینه‌های مربوط به اقامات مهمانان داخلی و خارجی به علاوه مبالغ تعیین شده برای نفرات اول تا سوم که نفرات  اول 1000 دلار، نفرات دوم 600 دلار و نفرات سوم 400 دلار به همراه کاپ، مدال و احکام قهرمانی را بر عهده داریم.

توضیحات پور علی فرد در موردجام الماس

وی در پایان ابراز داشت: تبعات مثبت  این رویداد علاوه بر ارز آوری برای کشورمان ثبت شدن نام ایران به عنوان اولین کشور اسلامی برگزار کننده این رقابتها و همچنین ایجاد فرصت مناسبی برای ورزشکاران ایرانی که به دنبال دریافت کارت حرفه‌ای هستند می‌باشد و همچنین فرصت مناسبی برای داوران کشورمان است تا بر تجربیات خود بیفزایند.

لازم به ذکر است در پی شبهات اخیر در مورد جام  الماس خبرنگار ما طبق تحقیق و پی گیری از برخی نزدیکان در مورد صحت مسابقات الماس به نتایج جالب توجهی دست یافت، از جمله اینکه برخی تسویه حساب‌های شخصی باعث بروز این شبهات بوده است و منابع آگاه از تایید این مسابقات توسط شورای برون مرزی خبر دادند و مجوزهای لازم در خصوص برگزاری صادر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جام الماس ، کاپ ، بدنسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار