روسیه مقامات آمریکایی را به تردید در مبارزه با داعش متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ "سرگئی ریابکوف،" معاون وزیر امور خارجه روسیه، تاکید کرد خودداری واشینگتن از همکاری با مسکو برای تعیین محل مواضع و پایگاههای داعش در سوریه، بر عملیات نظامی روسیه در سوریه بر ضد این گروه تاثیری نخواهد داشت؛ بلکه در خصوص اراده آمریکا در مبارزه با ترورریست‌ها تردیدهای جدی ایجاد خواهد کرد.
 
ریابکوف در این باره گفت: امتناع آمریکا از تبادل اطلاعات با روسیه در مبارزه با گروه تروریستی داعش در خاک سوریه، به هیچ وجه کارآیی عملیات ارتش روسیه را بر ضد این گروه کاهش نخواهد داد.
به عقیده من خودداری آمریکا از تبادل اطلاعات با روسیه در مبارزه با داعش، واشینگتن و متحدان آن را در ائتلافی که بر ضد داعش تشکیل داده‌اند به لحاظ سیاسی در یک موقعیت دشوار قرار می‌دهد و این سوال را برای خیلی‌ها مطرح می‌کند که آمریکا و متحدانش در کدام جبهه می جنگند.  
 
"ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، پیش‌تر از ائتلاف ضد داعش به فرماندهی آمریکا خواسته بود، مختصات مواضع و پایگاههای گروه تروریستی داعش در خاک سوریه را در اختیار روسیه قرار دهد.
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز به نوبه خود اعلام کرد تا زمانی که روسیه از دولت "بشار اسد،" رئیس جمهور سوریه، حمایت می‌کند اطلاعاتی را که از داعش دارد در اختیار مقامات روس قرار نخواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار