جانشین فرمانده انتظامی بیجار گفت: اقتدار نیروی انتظامی به واسطه پشتوانه مردمی است و تعامل مردم با نیروی انتظامی کمک شایانی به تحقق اهداف آن در زمینه تامین امنیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نعمت موسوی شامگاه در نشست تخصصی مسئولان نیروی انتظامی با دهیاران و شورای اسلامی روستاها که به مناسبت روز روستا و هفته نیروی انتظامی در تالار شهید رجایی بیجار برگزار شدگفت: نیروی انتظامی با پشتوانه و حمایت مردم همواره در راستای خدمت‌رسانی و حفظ امنیت و برقراری انضباط اجتماعی در تلاش است.

موسوی از کاهش سرقت‌ها در شهرستان بیجار خبر داد و گفت: برای پیشگیری از سرقت احشام و چگونگی پیشگیری از سرقت، آموزش لازم به روستائیان داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در بحث پیشگیری از سرقت احشام در بیجار، گام‌های موثری از طرف نیروی انتظامی برداشته شده که  حضور پررنگ در راه‌های مواصلاتی شهرستان و اطلاع‌رسانی به موقع و چهره به چهره با روستائیان و دهیاران و شوراها از جمله این موارد است.

موسوی عنوان کرد: مردم نیز در راستای پیشگیری از سرقت باید در تعامل با نیروی انتظامی باشند و خود نیز از اموالشان به خوبی محافظت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.