آرسن میناسیان مروارید خزر و شهرداری بندرعباس میزبانان مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان شدند.

با توجه به اتمام مسابقات مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان فصل 95-94 و نظر به درخواست هیات فوتبال استان های هرمزگان و گیلان، باشگاه شهرداری بندرعباس میزبان گروه الف و باشگاه آرسن میناسیان مروارید خزر بعنوان میزبان گروه ب در مرحله دوم مسابقات معرفی می شوند.

لازم به ذکر است، پس از اتمام مسابقات مرحله دوم ، دو تیم صدر جدول از هر گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود می کنند که تیم ها فرصت دارند تا درخواست خود را مبنی بر میزبانی مرحله نهایی بصورت مکتوب ظرف مدت سه روز پس از اتمام مسابقات از طریق هیات فوتبال استان به فدراسیون ارسال کنند.

اعلام امتیازات تیم ها در مرحله اول به ترتیب قرار گر فتن در جدول رده بندی به شرح زیر است:

گروه الف : شهرداری بندرعباس 9 - حرم گناوه 6 – هیات شیراز 3 - شهید نوروزی چلیچه بدون امتیاز.

گروه ب: سبحان تیران 9- آرسن میناسیان مروارید خزر 9- فارسان چهارمحال 6- هیات کرمان 6 - خزرپوشان مازندران بدون امتیاز .

· نماینده و ناظر داوری فدراسیون در گروه الف رقیه پرتوی و در گروه ب بنفشه شهیدی تعیین شدند .

·مسابقات گروه الف از تاریخ 25/7/94 آغاز می شود که ترتیب شماره تیمها و برنامه مسابقات در هر گروه روز قبل از شروع مسابقات در تاریخ 24/7/94 ساعت 19:00 توسط نماینده فدراسیون در استان میزبان قرعه کشی می شود و تیم میزبان حق انتخاب ساعت بازی را دارد .

·مسابقات گروه ب از تاریخ 24/7/94 آغاز می شود که ترتیب شماره تیمها و برنامه مسابقات در هر گروه روز قبل از شروع مسابقات در تاریخ 23/7/94 ساعت 19:00 توسط نماینده فدراسیون در استان میزبان قرعه کشی می شود و تیم میزبان حق انتخاب ساعت بازی را دارد .

·تیم سقوط کننده در این دوره از مسابقات بدلیل عدم برگزاری مسابقات دسته اول وجود ندارد .

·تیمها موظف هستند تا آخرین روز در مسابقات حاضر شوند در غیر اینصورت مشمول جریمه انضباطی می شوند.

·در مرحله پایانی تیم ها می توانند در صورت داشتن جای خالی در لیست اسامی خود از بازیکنان تیم هایی که در مرحله اول حذف شدند طبق مقررات استفاده کنند.

. سایر موارد طبق و آئین نامه برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های کشور فصل 95-94 که در تاریخ 5/3/94 برای همه استانها ارسال شده ، اعمال خواهد شد .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار