معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: وحدت و همدلی و پرهیز از جناح بندی های سیاسی از ملزومات برگزاری انتخابات سالم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کارگاه یک روزه آموزشی انتخابات بخشداران جهرم، کوار، سروستان، خرامه، فسا، داراب ،استهبان، نی ریز، زرین دشت با حضور مهندس صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم مدیران کل سیاسی و انتخابات، حقوقی ارزیابی و عملکرد ، فن آوری اطلاعات ، مالی اداری،  معاون مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل، حراست و امنیتی و انتظامی برگزار شد. 

به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی دست اندرکاران انتخابات با قوانین و آئین نامه های اجرایی همچنین فرآیندهای اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و نحوه رسیدگی به صلاحیت کاندیداها و چگونگی برقراری نظم و امنیت در انتخابات آشنا می شوند .

صحرائیان با بیان اینکه مجریان تنها کار برگزاری انتخابات سالم و قانونی را عهده دار هستند، یادآور شد: مجریان انتخابات موظف هستند در راستای منویات مقام معظم رهبری زمینه تحقق حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی بر امانتداری مسئولان اجرایی انتخابات تاکید و تصریح کرد: وحدت و همدلی، ضابطه مندی و پرهیز از جناح بندی های سیاسی از ملزومات برگزاری انتخابات سالم است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.