کارگردان فیلم سینمایی «فلش» مشخص شد

در حالی که شب گذشته نخستین قسمت از فصل دوم سریال «فلش» روی آنتن شبکه CW رفت، برادران وارنر کارگردان فیلم سینمایی این ابرقهرمان را انتخاب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ست گراهام اسمیت اصلی ترین گزینه برادران وارنر برای کارگردانی فیلم سینمایی «فلش» است. او که در کارنامه خودش ساخت فیلم های سینمایی«غرور و تعصب و زامبی ها» و «آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام» را دارد در مراحل پایانی مذاکرات برای کارگردانی «فلش» قرار دارد. این فیلم قرار است در سال 2018 اکران شود.

پیش از این گفته می شد فیل لرد و کریس میلر، کارگردانان انیمیشن «فیلم لگویی» سیناپس فیلم «فلش» را نوشته اند و ممکن است خودشان هم کارگردانی آن را بر عهده بگیرند اما آنها تصمیم گرفتند کارگردانی فیلمی در مورد «هان سولو» شخصیت مشهور و محبوب مجموعه «جنگ ستارگان» را بر عهده بگیرند. البته ست گراهام اسمیت، فیل لرد و کریس میلر رابطه خوبی با یکدیگر دارند و با توجه به این که گراهام اسمیت قرار است کارگردانی انیمیشن «بتمن لگویی» را هم بر عهده داشته باشد، به نظر می رسد برادران وارنر از برنامه شان برای «فلش» خارج نشده اند.

فیلم های سینمایی ابرقهرمانی دنیای «دی سی» قرار است ربطی به دنیای تلویزیونی ابرقهرمانان این کمپانی نداشته باشد. به همین جهت عزرا میلر بازیگر معلوم الحال آمریکایی نقش فلش را در نسخه سینمایی بازی خواهد کرد. این نقش در مجموعه تلویزیونی در اختیار گرنت گاستین، بازیگر محبوب نسل جوان تلویزیون آمریکا قرار دارد.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار