اشرف: اردوی نوجوانان در کنار بزرگسالان برپا می‌شود

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: تیم نوجوانان به منظور آموزش تکنیک‌ها برای حضور در المپیک نوجوانان در کنار ملی پوشان بزرگسالان پارو می‌زنند.

اشرف: اردوی نوجوانان در کنار بزرگسالان برپا می‌شودکتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم در سطح بسیار خوبی برگزار شد و داورانی که زیر نظر پیریک آموزش دیده بودند مسابقات را به خوبی قضاوت کردند.
 
وی افزود: در رده سنی جوانان رشته کایاک، ملیکا برون از استان مرکزی اول شد، عطیه سلیما از زنجان بر جایگاه دوم و رخساره طباطبایی از تهران سوم شدند.
 
اشرف در ادامه بیان کرد: در کایاک بزرگسالان اسلالوم فرشته حسینی از البرز اول شد و چکتم آخوندزاده از مازندران نفر دوم و یاسمین شیرازیان از تهران سوم شدند.
 
وی در ادامه یادآور شد:در کانوی بزرگسالان الهام صفاری از تهران اول و هریس شعبانی از کرمانشاه بر جایگاه دوم و فائز مرتضوی از توابع تهران در جایگاه سوم ایستاد.
 
اشرف در خصوص تیم نوجوانان بیان کرد:از نوجوانان رشته کایاک، بهار سجادی از تهران اول شد و ملیکا کمالی از مازندران دوم و ارغوان برخورداری از توابع سوم شد و از رشته کانوی نوجوانان دنیا محمدی بر جایگاه نخست، مریم مرادی از کرمانشاه دوم و هستی اله قلی از مازندران سوم شد.
 
وی در خصوص برگزاری اردوها تاکید کرد: به منظور برنامه ریزی برای حضوری موقت در المپیک نوجوانان در آرژانتین برنامه ریزی کرده‌ایم تا تمرینات جدید را با تیم نوجوانان آغاز کنیم و کنار ملی پوشانمان پارو بزنند تا‌کنیک‌ها و مهارت‌ها را از تیم اول یاد بگیرند و برای سه سال آینده آمادگی کامل را بدست بیاورند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اشرف ، اسلالوم ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار