به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، اندیشکده "مبارزه با افراط گرایی کویلیام" اعلام کرد گروه تروریستی داعش، بیشتر تبلیغات خود را در شبکه اجتماعیِ توییتر منتشر می کند. این در حالی است که فیسبوک با اعمال قوانین سختگیرانه، تا حد زیادی موفق به حذف تبلیغات عناصر داعش شده است.
تروریستهای داعش به طور معمول از برچسب هایی در صفحه های خود استفاده می کنند تا از جانب مالکان شبکه های اجتماعی، شناسایی نشوند.
اوایل سال جاری میلادی (ده ماه پیش)، مبلغان داعش یک دفترچه راهنمای سفر برای گردشگرانی که قصد پیوستن به این گروه تروریستی دارند، در رسانه های اجتماعی منتشر کردند. داعش با تبلیغات واهی و وعده های پوچ، افراد را برای عضویت در گروه خود اغفال می کند.
انتهای پیام/