دارنده 2 مدال طلای ووشوی جهان گفت: تمام توان و تلاشم را برای کسب مدال طلای جهان اندونزی به کار بسته ام تا تعداد مدال‌های طلای جهانی خود را به 3 برسانم.

شهربانو منصوریان قهرمانی سه دوره ووشوی جهان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: از ابتدای اردوهای آمادگی مسابقات جهانی اندونزی که از اول مرداد ماه آغاز شده بود تمام تلاش و توان خود را به کار بستم تا در رقابت‌های درون اردویی حریفان خود را مغلوب کنم و در اردو باقی بمانم. در حال حاضر نیز ذره ای از سعی و تلاش دست بر نمی‌دارم تا بتوانم جزء نفرات اعزامی به اندونزی باشم و بتوانم در این میدان سومین طلای جهان خود را کسب کنم.
 
وی خاطر نشان کرد:از ابتدای اردوها( حدود سه ماه) است که زیر نظر ژانگ یوجیه( سرمربی چینی)تمرین می کنیم، خوشبختانه حضور وی باعث شده تا تکنیک و تاکتیک های جدیدی را از وی یاد بگیرم و من و سایر سانداکاران پیشرفت بسیار خوبی کرده ایم و در حال حاضر به 80 درصد آمادگی رسیده ایم و در فرصت باقیمانده نامناسب جهانی اندونزی( 20 آبان ماه) به راحتی می توانستیم به صد در صد آمادگی  برسیم و با یاری خدا نتایج خوبی را رقم بزنیم.
 
گفتنی است، مسابقات جهانی ووشو 20 آبان ماه  به میزبانی  اندونزی در شهر جاکارتا برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار