استاندار قزوین تشکیل ستاد دائمی ساماندهی مراسم‌های عزاداری ماه محرم را ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ مرتضی روزبه دردومین همایش استانی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌ های فرهنگی که امروز در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: دشمن کار بسیار دقیق و هوشمندانه‌ای در حوزه‌های دینی و تبلیغی به ویژه مبحث مرتبط با نهضت امام حسین (ع) انجام داده و به دنبال این است تا از راه های مختلف به مراسم های عزاداری خدشه‌ وارد کند.

وی افزود: یک ستاد دائمی متشکل از افراد با انگیزه برای ساماندهی و فرهنگ‌سازی در این زمینه ضروری است، زیرا این کار فقط با دستگاه‌های اجرایی به خروجی مطلوب منجر نمی‌شود.

روزبه عنوان کرد: دشمنان به خوبی فهمیده اند که ریشه اصلی تولید نهضتی به نام انقلاب اسلامی ایران، نهضت امام حسین (ع) و واقعه عظیم عاشورا است، زیرا آنان به خوبی در دوران انقاب و دفاع مقدس به وضوح اثرات فوق‌العاده نهضت امام حسین(ع) را روی ملت ایران دیدند.

به گفته روزبه اگر تمام قوای ما برای اصلاحات فرهنگی و اجتماعی بسیج شود، شاید به 10 درصد از اهداف خود برسیم،  زیرا 90 درصد دیگر با استفاده از ظرفیت مساجد، مراسم‌ها و اعتقادات مذهبی و دینی مردم محقق می‌شود.

روزبه گفت: دشمنان این انقلاب با استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند، تلاش می کنند  ملت ایران را از حوزه‌های دینی و مذهبی دور کرده و به سبک زندگی غربی گرایش دهند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: نشکیل ، ستاد ، محرم ، عزاداری ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.