میزان مصرف 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه از یک کاهش 3.66 میلیون متر مکعب برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مهندس عباسی مصرف CNG طی امسال را نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.

وی افزود:میزان مصرف CNG (گاز طبیعی ) در شهریور ماه امسال  با 12 میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل اختلافی را نشان نمی دهد ولی در مقایسه با مرداد ماه سال جاری از یک افزایش 6.6درصدی برخوردار است

وی ادامه داد: میزان مصرف CNG در دوره زمانی 3 ماهه و 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک روند کاهش برخوردار است .

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی استان زنجان؛ گفت:میزان مصرف CNG در سه ماهه تابستان 94 در حدود 33.5 میلیون متر مکعب می باشد که با توجه به مصرف 34.5 میلیون متر مکعبی در سال 93 یک کاهش 2.9 درصدی رانشان می دهد .

عباسی میزان مصرف CNG در شش ماهه اول سال 94 در حدود 66 میلیون متر مکعب می باشد که این میزان مصرف نیز در مقایسه با مصرف 68.5 میلیون متر مکعبی سال 93 حاکی از یک کاهش 3.66 درصدی می باشد که در مجموع می توان روند مصرف CNG در استان را کاهشی نمود

مهندس عباسی عنوان کرد: میزان صرفه جویی در مصرف بنزین در 6 ماهه ابتدایی سال جاری به جهت مصرف گاز طبیعی فشرده CNG در بخش حمل و نقل بیش از 66 میلیون لیتر می باشد که این میزان صرفه جویی در مصرف بنزین معادل بیش از 190 میلیارد ریال صرفه جویی ارزی می باشد .


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کاهش ، مصرف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.