سرکنسول ایران در نخجوان گفت: ارس و نخجوان هر دو از توانمندی ها و ظرفیت های ویژه ای در حوزه اقتصاد و تجارت برخوردار هستند که تجار و هلدینگهای فعال هر دو طرف می توانند از این پتانسیلها به نحو مطلوب استفاده کنند.

تاکید بر ضرورت توسعه همکاری های تجاری بین ارس و نخجوانشفائی:33338853به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیروم سرکنسول ایران در نخجوان در نشست هماهنگی حضور هیات تجاری اقتصادی منطقه ارس با وزرای جمهوری خودمختار نخجوان با بیان اینکه سرکنسول ایران در نخجوان برای توسعه روابط اقتصادی با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران آماده هرگونه همکاری است افزود: از هر گونه ایده عملی که باعث ارتقای روابط اقتصادی ارس و نخجوان باشد استقبال می کنیم و حضور این هیات نیز در همین راستا است.

وی گفت: برای توسعه صادرات و حمایت از تجار ایرانی و همچنین گسترش روابط اقتصادی ارس و نخجوان در تلاش هستیم تا موانع موجود بررسی و رفع گردد.

وی در خصوص برنامه های حضور هیات اقتصادی تجاری ارس در نخجوان گفت: این بازدیدها در سه حوزه برگزار میگردد که از جمله حوزه تجاری صنعتی با وزیر اقتصاد نخجوان، حوزه فرهنگی گردشگری با وزیر فرهنگ و حوزه حمل و نقل و ترانزیک و گمرک  که مدیرعامل منطقه آزاد ارس در راس هیاتی به ملاقات و گفتگو خواهند پرداخت.

همچنین بازدید از هلدینگ های تجاری و اقتصادی، گمرک و فرودگاه نخجوان از دیگر برنامه های سفر دو روزه هیات تجاری اقتصادی ارس به جمهوری خودمختار نخجوان می باشد.

گفتنی است: هیاتی 25 نفره شامل مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و معاون اقتصادی این سازمان بعلاوه برخی از مدیران اقتصادی، فرهنگی با همراهی سرمایه گذاران بخشهای مختلف ارس روزهای 14 و 15 مهرماه به جمهوری خودمختار نخجوان سفر خواهند کرد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.