تعمیرات اساسی چهار واحد پالایشگاه اصفهان بصورت همزمان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، این واحدها شامل آیزوماکس، هیدروژن شماره 2، گوگرد سازی و آمین کنتکتور است


رئیس نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان زمان عملیات تعمیرات این واحدها را 22 روز اعلام کرد.

ناصر خیری گفت: با فعالیت در دو نوبت کاری 12 ساعته و تلاش بی وقفه حدود 1700 نفر نیروی انسانی رسمی و پیمانکاری تعمیرات و سایر واحدها و ادارات، برای کاهش این زمان تلاش می کنیم.

وی خوراک واحدهای آیزوماکس و هیدروژن شماره 2 را به ترتیب 27 هزار و 500 بشکه در روز و حدود شش هزار و 300 کیلوگرم در ساعت اعلام کرد و گفت: بنزین، گازمایع، نفت سفید، سوخت هوایی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است.

خیری با اشاره به اینکه برنامه انجام تعمیرات اساسی روی این واحدها با در نظر گرفتن همه شرایط عملیاتی و در فواصل زمانی سه ساله پیش بینی می شود، اضافه کرد: شرکت پالایش نفت اصفهان 24 واحد عملیاتی دارد که تعمیرات اساسی آنها بر اساس برنامه زمان بندی بصورت جداگانه یا همزمان انجام می شود.

شرکت پالایش نفت اصفهان فعالیت خود را در زمینه پالایش نفت خام و تولید فرآورده های نفتی و تامین خوراک صنایع پایین دستی از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و اکنون حدود ۲۳ درصد از فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور را تولید می کند.
شرکت های پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، پالایش نفت جی و صنایع شیمیایی ایران از جمله مجموعه های وابسته به این شرکت است.

ظرفیت پالایش این شرکت نسبت به سال های آغازین فعالیت در دهه ۶۰با ۸۵ درصد افزایش از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به بیش از ۳۷۵ هزار بشکه افزایش یافته است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.