نمایشگاه بین المللی مشهد در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاهی، در بین سایت های نمایشگاهی کشورهای دنیا رتبه دوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد با اعلام خبر کسب رتبه دوم جهانی گفت: نمایشگاه بین المللی مشهد در سال های اخیر در تبلیغات به طراحی های مفهومی نیز پرداخته است که در ارزیابی های انجام گرفته در این زمینه پس از نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان مقام دوم را به دست آورد.

محمد جواد حمید با اظهاراینکه براساس قوانین جهانی انجمن نمایشگاههای جهان، فقط از دارندگان رتبه های نخست و دوم این ارزیابی ها قدردانی خواهد شد، افزود:مراسم تقدیر از نمایشگاه های بین المللی حائز رتبه های اول و دوم در انجمن نمایشگاه های جهان، همزمان با هشتاد و دومین کنگره UFI در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: همه کشور های جهان که در عرصه صنعت نمایشگاهی در حال توسعه هستند توسط انجمن نمایشگاه های جهان مورد ارزیابی قرار می گیرند و می توان این ارزیابی را مهمترین رویداد بین المللی صنعت نمایشگاهی دانست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.