توجه جدی به فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی در جامعه ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده سپاه بابلسر طی مصاحبه ای با تأکید بر حفظ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی در جامعه گفت:دشمنان ما می خواهند تا پوشش نامتعارف غربی و غیراسلامی خودشان را در جوامع اسلامی ترویج کنند.

سرهنگ پاسدار سید موسی حسین نژادگفت:جوانان ونوجوانان محصل به عنوان سرمایه‌های بزرگ علمی انقلاب اسلامی ایران هستند و یکی از اهداف شوم دشمن این است که این سرمایه‌های گران‌بها رابه انحراف بکشا ند.

سرهنگ حسین نژاد خاطرنشان کرد:اصلی‌ترین وظیفه آحاد جامعه، دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه،این است که پیام شهدای گرانقدراسلام و انقلاب اسلامی ایران را به نسل‌های کنونی و آینده جوامع بشری منتقل نمایند.

فرمانده سپاه بابلسر با تأکید بر حفظ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ پوشش اسلامی در جامعه گفت:دشمن به دنبال ترویج پوشش نامتعارف غیراسلامی در جوامع اسلامی به ویژه میهن اسلامی ایران است که باید با رجوع به وصیت‌نامه‌های شهدای گرانقدر دفاع مقدس و سرلوحه قرار دادن یکایک آن توطئه های شوم دشمنان را خنثی نماییم و در جهت تحقق آرما‌ن‌های مقدس شهدای والا مقام و امام شهدا (ره) در جامعه تلاش کنیم.

حسین‌نژاد، تصریح کرد: دشمن در صدد زاویه افکنی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی میان نخبگان و آینده‌سازان میهن اسلامی ایران است که باید با هوشیاری هر چه تمام‌ تر توطئه‌های شوم آنان را خنثی کرد.

وی در پایان افزود: توجه به موضوع عفاف و حجاب با معرفی الگوهای اصیل اسلامی ایرانی و فرهنگ بومی محلی و سنتی، همدلی و همزبانی در تمام ابعاد زندگی ، تاثیر بسزایی در ابطال اهداف شوم دشمن در بحث فرهنگی دارد و باید به عنوان اصلی‌ترین هدف در اولویت اهداف و ارزش‌های همه آحاد جامعه اسلامی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: لزوم ، توجه ، جدی ، فرهنگ ، پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.