کرمانشاه:

امکان حضور خواهران در مرحله کشوری جشنواره مدهامتان

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به آزاد بودن شرکت عموم مردم در این جشنواره قرآنی از امکان حضور خواهران در مرحله کشوری جشنواره مدهامتان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛طیب صفری گفت: در دوره های قبل مرحله کشوری مسابقات تنها با حضور شرکت کنندگان برتر در بخش برادران برگزار می شد و براساس تصمیم گیری های به عمل آمده مرحله کشوری مسابقات حفظ کل خواهران نیز در این دوره از جشنواره دیده شده است.

جشنواره قرآن مدهامتان در 6 رشته ویژه برادران، 5 رشته ویژه خواهران و همچنین رشته تفسیر ویژه امامان جماعت مساجد برگزار می شود. 

این جشنواره در رشته های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود که سن تمامی شرکت کنندگان به جز رشته های تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز(8 تا 15 سال) و رشته تفسیر که محدودیت سنی ندارد؛ باید بین 18 تا 30 سال باشد.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره را15مهر اعلام کرد و افزود : مسابقات در رشته های تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در روز جمعه(8 آبان) و سایر رشته ها در دو بخش برادران و خواهران در روز پنج شنبه(23 مهر) برگزار خواهد شد.نفر اول حفظ کل خواهران و نفرات اول رشته های قرائت، حفظ در سه بخش ده، بیست و سی جزء(حفظ کل)، اذان، ترتیل و تفسیر برادران موفق به راهیابی به مرحله کشوری مسابقات در اصفهان می شوند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.