رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راههای راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 50 درصد عملیات اجرایی شبکه روشنایی محور بجنورد به بش قارداش به اتمام رسيده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، پرتونیا با بیان اینکه اجرای شبکه هاي روشنایی محورهای استان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد، افزود: هم اکنون نصب 74 پایه روشنایی، 148 دستگاه چراغ و بیش از 5 هزار متر کابل کشی در دست انجام است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده به این منظور را 5700 میلیون ريال اعلام کرد.

وی تصریح کرد:همزمان، عملیات اجرایی نصب پست هوايي و شبکه فشار متوسط تغذیه کننده نیز با اعتبار 1300 میلیون ريال در دست پيگيري است.

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راههای راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اجرای سيستم روشنایی تونل جدید باباامان به عنوان دیگر اقدامات در سال جاری است.

وی گفت: این شبکه شامل نصب و تجهيز291 دستگاه چراغ، بیش از هزار و 700 متر کابل کشی براي نواحي مختلف تونل براساس استانداردهاي مربوطه،نصب پایه ها و چراغ های روشنایی برای ناحیه دسترسی و نصب اتوماسيون روشنايي است.

پرتونیا با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصدی این پروزه اظهار داشت: عملیات ساپورت و سینی گذاری و نصب چراغ انجام شده است و هم اكنون عمليات کابل کشی و نصب سیستم اتوماسیون نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره ایمنی ، ترافیک و حریم راههای راه و شهرسازي خراسان شمالي اعتبار در نظر گرفته شده به این منظور را نیز 5580 میلیون ريال عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.