در این گزارش آخرین اخبار تیم فوتبال نفت تهران را مرور می کنیم.

لغو دیدارهای تدارکاتی نفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام تاریخ دیدار جام حذفی نفت تهران برابر دیانای باقرشهر در 17 مهر کادر فنی این تیم به دلیل محدود بودن زمان، دیدار دوستانه نفتی‌ها را  لغو کرد.
 
ضمن این که با توجه به محدودیت زمانی بین دیدار جام حذفی و لیگ برتری نفت، به احتمال زیاد دومین دیدار تدارکاتی نفت نیز لغو می شود.
 
تکذیب شایعه هپاتیتی بودن بازیکن نفت
در روزهای اخیر شایعه‌ای شکل گرفته که علی قربانی مهاجم تیم فوتبال نفت تهران به دلیل هپاتیتی بودن در فصل جدید رقابت های لیگ برتر به میدان نرفته اما رحیم ایرانیان سرپرست این تیم با تکذیب این موضوع اعلام کرد:قربانی قبل از شروع لیگ برتری آزمایش‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال حاضر نیز بدون هیچ مشکلی در تمرینات نفت شرکت می کند.
 
بازگشت مهندس پس از 2 ماه مصدومیت
ایمان مبعلی هافبک طراح و بازی ساز اصلی تیم فوتبال نفت که با مصدومیت 2 ماهه خود، دست کادر فنی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تا حدودی خالی کرد، از امروز تمرینات خود را استارت زده و نفتی ها امیدوارند با بهبود کامل این بازیکن بتوانند از مبعلی در دیدار هفته هشتم لیگ برتر استفاده کنند.
 
دیدار دشوار نفت مقابل دیانا
با توجه به این که نفت باید بدون هفت بازیکن ملی پوش امید و بزرگسال خود در جام حذفی به مصاف دیانا باقرشهر برود،‌کادر فنی این نفت این دیدار را مصافی سخت برای نفت می داند که بروز کوچک ترین اشتباهی در آن می تواند به یک شگفتی بزرگ تبدیل شود، از همین رو تمرینات نفتی‌ها با تمرکز بالایی انجام می شود تا آنها از خلق یکی از عجایب جام حذفی جلوگیری کنند.

تدارک ویژه نفت برای قدردانی از نوروزی
هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس که سابقه شش ماه حضور در نفت تهران در لیگ برتر را سیزدهم را دارد از این نفتی‌ها در تلاش هستند با برگزاری مراسمی در دیدار مقابل دیانا باقرشهر یاد آن مرحوم را گرامی دارند.
 
بازیکنان نفت در ابتدای دیدار با پیراهن مشکی منقش به عکس نوروزی وارد زمین می شوند و کادر فنی این تیم نیز تا پایان بازی این لباس ها را به تن دارد.
 
همچنین قرار است تعداد 60 عدد از پیراهن‌های منقش به تصویر نوروزی نفتی‌ها به تماشاگران اهدا شود.
 
علی رضا منصوریان سرمربی نفت با دعوت از لیدرهای 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و نصب بنری بزرگ از نوروزی یاد وی را گرامی می دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار