دبیر انجمن اسکی روی آب گفت: هدف از تشکیل کمیته کایت بوردینگ حمایت از ورزشکاران این رشته برای انجمن فعالیت‌های ورزشی است.

عباس ناطق نوری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از تشکیل کمیته کایت بوردینگ خبر داد و در این خصوص بیان کرد: رشته کایت بوردینگ از ورزش‌های جدیدی است که تازه شروع به کار کرده است و افرادی که در این حوزه فعالیت می کردند تحت پوشش هیچ سازمان و نهادی نبوده‌اند، بنابراین انجمن اسکی روی آب تصمیم گرفت برای حمایت از کایت سواران ورزشکاران این رشته را تحت پوشش خود در آورد.
 
دبیر انجمن اسکی روی آب ادامه داد: کایت سواران به دلیل اینکه مورد حمایت هیچ سازمانی نبودند از انجام فعالیت رسمی محروم بودند و به دلیل نداشتن مجوز از فعالیت‌های ورزشی شان مخالف می شد.
 
ناطق نوری گفت: تاکنون مناطق سواحل شمالی، کیش و بندرعباس از تشکیل کمیته کایت بوردینگ حمایت کردند امیدوارم با تشکیل این کمیته علاقمندان به کایت بوردینگ به طور حرفه ای در این عرصه قدم بگذارند.
 
دبیر انجمن اسکی روی آب ایران درباره برگزاری مسابقات کشوری این رشته گفت: ماه آینده مسابقات کشوری خواهیم داشت تا علاقمندان بدون دغدغه در این مسابقه شرکت کنند و کمیته کایت بوردینگ نیز ار ماه آینده به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.
 
ناطق نوری بیان کرد: تاکنون افرادی که در این رشته فعالیت می کردند، فعالیت شان به طور تجربی بوده است ما سعی می کنیم با تشکیل این کمیته مربیان خارجی را دعوت کنیم تا ورزشکاران به طور حرفه ای این رشته را دنبال کنند.
 
دبیر انجمن اسکی روی آب ایران از اعزام دو ملی پوش به مسابقات مکزیک خبر داد و گفت: مسابقات جهانی مکزیک در روزهای 5 تا 9 آبان برگزار می شود که دو ملی پوش کشورمان حمید خودسیانی و سروش سبحانی در این رقابتها شرکت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار