معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: هزار و ۵۰۰ قبر شهدای این استان نیازمند ساماندهی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد اصلانی: هم اکنون هزار و ۵۰۰ مورد از قبور شهدای استان لرستان نیازمند ساماندهی هستند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ساماندهی قبور شهدای استان لرستان عنوان کرد: در این راستا مقرر شده که طی امسال نسبت به تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ساماندهی قبور شهدای اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقدام شود.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: برنامه ریزی شده که با تخصیص ۱۰۰ درصدی این اعتبارات طی امسال اقدام به ساماندهی و بهسازی ۶۰۰ قبر شهدای استان لرستان کنیم.

اصلانی با بیان اینکه همچنین در این راستا مقرر شده که هر کدام از دستگاههای اجرایی لرستان به منظور تکریم و تجلیل از شهدای استان اقدام به ساماندهی و بهسازی تعدادی از قبور آنها کنند، گفت: همچنین استفاده از بخش خصوصی برای این امر در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر جامعه پیمانکار استان آمادگی خود را در رابطه ساماندهی قبور شهدای لرستان اعلام کرده اند.

معاون امور عمرانی استاندار لرستان با اشار به برنامه ریزی برای تشکیل جلسه ای با بانکهای لرستان در راستای مشارکت برای ساماندهی قبور شهدای استان گفت: در این زمینه هر کدام از بانکهای استان با توجه به همت و تلاشی که دارند تعدادی از قبور شهدا را ساماندهی می کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.