با گسترش استفاده از ابزارهای همراه شخصی در زمینه‌های مختلف، میزان شارژ و طول عمر باتری این ابزار برای کاربرانش اهمیت زیادی پیدا کرده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اغلب ما دغدغه مهمی برای تمام شدن شارژ ابزارهای دیجیتال قابل حمل خودمان داریم و به این ترتیب است که شارژرهای همراه یا پاوربانک‌ ها وارد بازار شده‌اند، در این میان اما یافتن شارژر همراهی که با سبک زندگی هر کاربر هماهنگ بوده و بتواند پاسخگوی نیاز او برای شارژ ابزارهای دیجیتال قابل حملش باشد، کمی مشکل است.

کاربران همیشه در سفر:

برترین پاوربانک ها همراه با سبک زندگی

برای این دسته از کاربران کیفیت و بازدهی باتری شارژر همراه اهمیت زیادی دارد. این در حالی است که طراحی کامپکت و کوچک هم برای این کاربران مهم است. با این اوصاف مدل Luster از RavPower با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی‌آمپری می‌تواند انتخاب مناسبی برای این دسته از کاربران باشد. این پاوربانک ظرفیت خوبی داشته و می‌تواند به راحتی برای موبایل هوشمند یا تبلت مورد استفاده قرار بگیرد. خروجی این دستگاه تا ۴/ ۲ آمپر است و ابعاد آن به اندازه یک نوار کاست است. این محصول با قیمت ۱۵ دلار در بازار عرضه می‌شود.


انرژی خالص:

چه شما همیشه در سفر باشید یا به کار با آی‌پدتان اعتیاد دارید، گاهی لازم است تا انرژی شارژر همراهتان را در اولویت قابلیت‌های دیگر آن قرار بدهید. مدلPowerCore 20100 از Anker در این مورد انتخاب خوبی است. طراحی بلند و مستطیلی شکل این شارژر برای گذاشتن آن در جیب مناسب نیست، اما به طور کلی سبک و قابل حمل است. مهم‌ترین ویژگی این محصول ظرفیت بالای آن است که می‌تواند در هر بار شارژ کامل، یک موبایل هوشمند را ۵ تا ۶ بار شارژ کند.


برترین پاوربانک ها همراه با سبک زندگی
این دستگاه دو پورت USB داشته و خروجی آن تا ۴/ ۲ آمپر است. برای خرید این محصول باید ۴۰ دلار هزینه کرد.


نهایت همراهی:


برترین پاوربانک ها همراه با سبک زندگی

اگر تمام روز با موبایل هوشمندتان کار نمی‌کنید، اما می‌خواهید مطمئن باشید که می‌توانید همیشه و همه جا از آن استفاده کنید؛ یک شارژر همراه سبک و قابل حمل می‌تواند برای شما مناسب باشد. با این اوصاف است که مدل TravelCard از Go Design پیشنهاد خوبی برای این دسته از افراد است. این محصول ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپری دارد و برای استفاده در مواقع اورژانسی مناسب است. این دستگاه برای شارژ ابزارهای اندرویدی و iOS مناسب است و ضخامت آن برابر ضخامت ۶ کارت اعتباری روی هم است. با این اوصاف طراحی این شارژر همراه به گونه‌ای است که می‌توانید آن را در داخل کیف جیبی‌تان هم قرار دهید. این دستگاه با قیمت مناسب ۳۰ دلار در بازار عرضه می‌شود و به فروش می‌رسد.

تانک انرژی:

اگر شما کوهنورد هستید یا به سفرهای ماجراجویی در جنگل‌ها علاقه‌مندید، به یک شارژر همراه محکم و مقاوم نیاز دارید تا انرژی ابزارهای دیجیتالی شما را تامین کند. با این اوصاف مدل A4 از Zendure انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ظرفیت ۱۲۸۰۰ میلی‌آمپری این دستگاه برای شارژ اغلب دستگاه‌های دیجیتال و هوشمند شما تا چند دفعه کافی است.

برترین پاوربانک ها همراه با سبک زندگی

این شارژر همراه خروجی ۱/ ۲ آمپری دارد و می‌تواند در حال شارژ شدن هم ابزارهای متصل به خودش را شارژ کند. مهم‌ترین نکته درباره این پاوربانک طراحی محکم و مقاوم آن است. بدنه این محصول از جنس کامپوزیت فلزی ضد شوک، ضدضربه و ضد سوختگی است، برای خرید این محصول هم باید ۴۰ دلار هزینه کنید.

طراحی متفاوت:

ممکن است شما چندان به ظرفیت و عمر باتری، شارژر همراه اهمیت ندهید و ترجیح بدهید که شارژر همراهتان طراحی متفاوت و جالبی داشته باشد. در این صورت مدل Danboard Version از PowerPlus انتخاب خوبی خواهد بود. این محصول طراحی جالب و متفاوتی داشته و به همین دلیل کمی گران‌قیمت هم هست. ظرفیت این دستگاه ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر بوده و با قیمت ۵۰ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

برترین پاوربانک ها همراه با سبک زندگی

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار