سریال آقا و خانم سنگی یک سریال اجتماعی است چراکه اگر قرار به کار طنز بود احمدلو و بعضی از بازیگران سریال، تجربه کار طنز داشتند.

یاسمینا باهر بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی در سریال «آقا و خانم سنگی» گفت: «آقا و خانم سنگی» سومین همکاری من با آقای مسعودی نویسنده کار است. بعد از اینکه آقای رحیمی تهیه‌کننده «شب شیشه‌ای» مرا به آقای شب خیز معرفی کردند، در نهایت آقای احمدلو بعد از 3 بار تست تصمیم گرفت تا من در این کار بازی کنم.

وی افزود: نقشم در این سریال دختر دانشجویی است که مانند آن را در جامعه زیاد می‌بینیم و به خاطر شرایط سنی خود با هر یک رفتار خاص خود را دارد و خیلی زود تغییر می‌کند تحت تأثیر شرایط عوض می‌شود همچنین برای خانواده تلاش می‌کند و در خانواده دختر مهربانی است.

باهر مطرح کرد: به هیچ وجه نقش به شخصیت اصلی من نزدیک نیست خود من آرام و دورن‌گرا هستم و نقش کار در سریال دارم دختر شاد و پرانرژی است.

وی در خصوص قصه سریال گفت: واقعیت این است که همه حرف شاهد احمدلو این بود که سریال طنز نمی‌سازیم بلکه سریال ما یک سریال اجتماعی است چرا که اگر قرار به کار طنز بود احمدلو و بازیگران سریال، تجربه کار طنز داشتند.

وی درباره تجربه کار با شاهد احمدلو اظهار داشت: فوق العاده بود کارگردان جوانی که به مسائل جامعه آشنا است احمدلو از کودکی در این عرصه حضور دارد و با استعدادی که دارد برای من تجربه فوق‌العاده‌ای بود و خیلی چیز‌ها را از او آموختم.

باهر ادامه داد: گروه بازیگران خوبی داشتیم کنار آنها همگی با عشق کار کردیم چرا که همه به فکر این بودیم کار خوب دیده شود.

وی در خصوص سریال مطرح کرد: سریال را دوست داشتم اتفاقاتی که در هر روز در جامعه می‌بینیم و هر چیزی که به زندگی نزدیک باشد مردم ارتباط برقرار می‌کند چرا که استقبال از سریال بستگی به سلیقه مردم دارد. همچنین بازیگر و کارگردان هم به راحتی با سریالی که به اتفاقات روز جامعه نزدیک است کار می‌کنند چراکه برخی فیلم‌ها و سریال‌ها رامی‌بینیم که دور از ذهن هستند خیلی طول می‌کشد مخاطب ارتباط برقرار کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
خبری
۱۳:۲۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۴
اینقدرحال بهم زن است که تا شروع می شودکانال را عوض می کنیم
آخرین اخبار