مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی بیان کرد: شبکه دامپزشکی افزایش نظارت و مدیریتی خود را پیوسته در جهت پیشگیری از بیماری حاد پرندگان انجام می‌دهد.

محبی*** نگران شیوع آنفولانزای حاد پرندگان نباشیم/ مرغداران در انتظار کد رهگیریعظیم حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص احتمال شیوع آنفولانزای حاد پرندگان در فصل سرما اظهار داشت: کلیه واحدهای مرغداری کشور تحت پوشش نظام دامپزشکی است و با توجه به فصل سرما مرغداران لوازمات لازم جهت پیشگیری از هر گونه ابتلا به بیماری که منجر به ضربات سنگین تولید است را رعایت می‌کنند.

وی افزود: اتحادیه و شبکه دامپزشکی ضمن افزایش نظارت و مدیریتی خود در جهت پیشگیری از بیماری حاد پرندگان اطلاع‌رسانی پیوسته در این زمینه را انجام می‌دهد که امیدواریم با توجه به پیگیری‌ها و اتخاذ تدابیر لازم شاهد بروز بیماری در کشور نباشیم.

حجت در خصوص اجرایی شدن کد رهگیری مرغ‌ها گفت: در واقع این امر توسط شبکه دامپزشکی کشور در حال پیگیری است و با توجه به امکانات سیستم تشکل‌ها و کشتارگاه‌ها این برنامه قابلیت اجرا شدن را دارد و گفتنی است که سلامت این محصول بدون ارائه کد رهگیری نیز کاملا تضمین شده است.

مدیرعامل اتحادیه تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مرغ با توجه به قیمت نهاده‌ها و عوامل تأثیرگذار در قیمت تمام شده مورد تأیید وزارت جهاد و تشکل‌ها به طوری که به سبب تعادل در عرضه و تقاضا مرغداران رضایت نسبی در این زمینه را دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار