پیکر مطهر جانباختگان علی صرفی و حجت‌الاسلام نصرت‌ا... واحدی از روحانیان حج امسال، وارد مرکز استان می‌شود.

پرواز پیکر مطهر دو تن از حجاج جان‌باخته فاجعه منا به سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جانشین مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه زنده‌یاد صرفی از نیروهای خدمه بوده که از طریق کاروان‌های تهران اعزام شده، افزود: حجت‌الاسلام نصرت‌ا... واحدی امام‌جمعه پیشین مرودشت و مدیرکل گزینش وزارت کشور بوده که به عنوان روحانی کاروان از طریق کاروان حجاج شیراز به سرزمین وحی اعزام شده است.

سیدعلی میرقاسم‌پور از برگزاری آیین تشییع این دو جان‌باخته در شهر سمنان خبر داد و گفت: آیین تشییع این دو فردا ساعت 10 تا 12 ظهر از میدان سعدی تا میدان مشاهیر سمنان برگزار و از آنجا برای تشییع در زادگاه خود به شهرستان دامغان منتقل می‌شوند.

وی اضافه کرد: پیکر زنده‌یاد علی صرفی در دامغان تشییع و در جوار برادر شهیدش در گلزار شهدای دامغان به خاک سپرده می‌شود. همچنین پیکر پاک حجت‌الاسلام واحدی پس از تشییع در دامغان برای خاکسپاری به روستای زادگاهش حسن‌آباد منتقل می‌شود.

این مقام مسئول،ضمن دعوت از عموم مردم سمنان و دامغان برای حضور در آیین تشییع این جانباختگان فاجعه منا، خاطرنشان کرد: پیش از این پیکر یکی از جان‌باختگان حادثه مکه نیز در شاهرود به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.