فرمانده انتظامی بندر ماهشهرگفت: 3 درصد وقوع سرقت در این شهرستان نسبت به 6 ماهه نخست کاهش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ جلیل زبیدی بابیان اینکه اجرای طرح‌های پیشگیری از سرقت و طرح‌های امنیتی محله محور برابر برنامه زمان‌بندی شده از دیگر اقدامات نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در این راستا بوده است افزود:در حوزه کشفیات نیز با تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان این فرماندهی کشفیات سرقت نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

وی گفت: در بحث مبارزه با سوداگران مرگ نیز با 308 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و همچنین 200 درصد افزایش انهدام باندهای مواد مخدر مواجه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر به آمار عملکرد پلیس راهور نیز اشاره کرد و افزود:در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصادفات جرحی 18 درصد، تصادفات خسارتی 22 درصد و تعداد مجروحان 20 درصد کاهش پیدا کرده است.

جلیل زبیدی با اشاره به اینکه تیراندازی در مراسم‌ها یکی از سنت‌های غلط رایج است که سران عشایر، اداره تبلیغات اسلامی، رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما باید برای از بین بردن و مقابله با این فرهنگ غلط تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته باشندگفت:ناجا تولیدکننده امنیت نیست و باید از امنیت موجود حفاظت کند، وبیکاری، اعتیاد، عدم روشنایی معابر و ... از عوامل ناامنی در جامعه است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.