نامزد دموکرات انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، جمهوری‌خواهان را بیماران فراموشکار خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو؛ سناتور"برنی سندرس،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به دفاع از "باراک اوباما،" رئیس جمهور کنونی این کشور، پرداخت و اظهار داشت: جمهوری‌خواهان عادت کرده‌اند مشکلات خود را بر گردن اوباما اندازند. فکر می‌کنم آنها از دوران ریاست جمهوری "جرج دبلیو بوش" به فراموشی مبتلا شده‌اند.

سندرس در ادامه افزود: از نظر جمهوری‌خواهان هر مشکلی که به ذهن شما خطور کند، مسبب و عامل آن اوباما است. اگر باران ببارد، اگر هوا گرم باشد، اگر پشه‌ای به اتاق راه یابد، اوباما مسئول همه این وقایع است. البته نمی‌توانیم ایرادی به جمهوری‌خواهان وارد بدانیم زیرا تمام آنها به فراموشی مبتلا شده‌اند. جمهوری‌خواهان از همه چیز ایراد می‌گیرند؛ اما به دلیل همین فراموشی که به آن مبتلا هستند، اوضاع آمریکا در 7 سال قبل را به یاد نمی‌آورند.

سندرس به مناظره انتخاباتی جمهوری‌خواهان اشاره کرد و گفت: دیدن مناظره نامزدهای انتخاباتی جمهوری‌خواهان واقعا دردناک و عذاب‌آور بود. آنها حتی رای‌دهندگان را به نوعی تشویق می‌کردند پای صندوق‌های رای حاضر نشوند. این یک حقه سیاسی است. اگر کسی رای ندهد، این جمهوری‌خواهان هستند که پیروز می‌شوند. اما اگر تعداد زیادی از مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند، اگر از دولت بخواهند نماینده تمام مردم آمریکا باشد و نه فقط نماینده میلیاردرها، در آن زمان ما – دموکرات‌ها – پیروز خواهیم شد. تقویت روابط با دوستان و همسایگان، تحقق برخی ایده‌های جمهوری‌خواهان که به نفع کشور است و متحد کردن هرچه بیشتر مردم آمریکا، موضوعاتی هستند که دموکرات‌ها آن را دنبال می‌کنند. اگر تلاش کنیم مردم را به مشارکت بالا در انتخابات تشویق کنیم دیگر با جمهوری‌خواهان رقابتی نخواهیم داشت، بدون شک دموکرات‌ها پیروز می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار