نایب رئیس بانوان انجمن دراگون بوت گفت: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دراگون بوت به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

اکرم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری مسابقات دراگون بوت قهرمانی کشور خبر داد و در این خصوص بیان کرد: هشتمین دوره رقابت های قهرمانی کشور دراگون بوت با حضور 6 استان و 15 تیم از 17 مهر آغاز خواهد شد که در این مسابقات افراد بالای 40 سال نیز حضور دارند. 
 
وی افزود: برای اولین بار است که انجمن مسابقات دراگون بوت،‌در رده سنی بالای 40 سال برگزار می شود، به همین دلیل با حضور پیشکسوتان و با تجربه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 
نایب رئیس انجمن بانوان انجمن دراگون بوت گفت: هدف ما همگانی کردن این رشته ورزشی، ایجاد انگیزه بین شرکت کننده‌ها و گرایش جوانان به ورزش دراگون بوت است. 
 
علی آبادی در ادامه گفت: 4 تیم زیر 23 سال در این مسابقات شرکت می کنند و استان‌های تهران و بوشهر، گلستان، مرکزی، مازندران تاکنون برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. 
 
نایب رئیس انجمن بانوان دراگون بوت افزود: رقابت‌های قهرمانی کشور بانوان 17 مهر و مسابقات رده آقایان 24 مهر ماه در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود. 
 
وی در پایان بیان کرد: امیدوارم این رقابت ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود و به طور قطع مسابقات آزاد در رده‌های زیر 23 سال کیفیت بالایی خواهد داشت، هدف از حضور پیشکسوتان، توسعه و گسترش این رشته مهیج و ترغیب قشر جوان به این ورزش است. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار