روزنامه تلگراف به نقل از نخست وزیر انگلیس، از تلاش برای تصویب اقدام نظامی در سوریه در پارلمان این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، روزنامه دیلی تلگراف چاپ لندن اعلام کرد دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس از تلاش برای رأی گیری و تصویب اقدام نظامی علیه گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داده است.

این روزنامه به نقل از کامرون نوشته است حملات نظامی انگلیس در سوریه احتمال دارد امکان پذیر شود. پیشتر کامرون گفته بود توجیهی قوی برای گسترش حملات هوایی از عراق به سوریه می بیند.
این روزنامه همچنین به نقل از کامرون نوشته است مداخله نظامی روسیه در جنگ داخلی سوریه، نباید مانع تلاش های انگلیس در هدف قرار دادن داعش شود.  وی در آستانه نشست سالانه حزب محافظه کارش در شهر منچستر در شمال انگلیس گفت: مسأله ای که باید مشخص باشد این است که بزرگترین تهدیداتی که ما باید به آن پاسخ دهیم، همین تهدید تروریستی است. وی همچنین تصریح کرد بزودی نیروی هوایی ویژه انگلیس (اس .آ. اس) را تقویت خواهد کرد و 20 پهپاد در چارچوب جنگ با داعش خریداری خواهد کرد.   

کامرون در سال 2013 در رأی گیری پارلمان برای بکارگیری اقدام نظامی در سوریه با شکست مواجه شد؛ از این رو حمله هوایی انگلیس تا کنون به هدف قرار دادن داعش در عراق منحصر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار