جانشین مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت:به استثنای یکی از جان‌باختگان مکه و یکی از جان‌باختگان فاجعه منا، هنوز پیکر هیچ‌کدام از جان‌باختگان حوادث مکه و منای استان سمنان شناسایی نشده‌اند.

 عدم شناسایی دو تن از جان باختگان سمنانی در حادثه مکهبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدعلی میرقاسم‌پور با اشاره به این که مرگ 7 جان‌باخته استان سمنان تایید شده است، اظهار داشت: سه تن از قربانیان استان سمنان مربوط به حادثه جرثقیل مکه بوده که پیکر یکی از آنها شناسایی و پیکر دو تن دیگر هنوز شناسایی نشده است که در همین راستا نمونه خون بستگان این دو جان‌باخته برای آزمایش "دی ان ای" به مسئولان ذیربط تحویل شده است. 
وی با بیان اینکه انتقال پیکر این دو جان باخته حادثه مکه هنوز مشخص نیست، اضافه کرد: از آنجا که همه مسئولان سعودی درگیر مسئله فاجعه منا هستند، انتقال پیکرهای جان‌باختگان حادثه نخست همچنان نامشخص است.

 جانشین مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه پیکر "علی صرفی" از جان‌باختگان دامغانی استان سمنان که از طریق کاروان‌های تهران به سرزمین وحی اعزام شده بود، وارد کشور شده است، خاطرنشان کرد: پیکر این جان‌باخته فاجعه منا که "علی صرفی "نام دارد به طور مستقیم به زادگاهش دامغان منتقل می‌شود و تشییعی در مرکز استان برگزار نخواهد شد. 
 
میرقاسم‌پور با بیان اینکه پیکر سه تن از قربانیان استان سمنان در فاجعه منا نیز شناسایی نشده است، افزود: مرگ این افراد تایید شده اما پیکر آنها شناسایی نشده و لذا بعد از انتقال به کشور از طرق مختلف و از جمله آزمایش دی ان ای شناسایی و برای دفن تحویل خانواده‌های آنها خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.