سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از تدوین نهایی طرح دوفوریتی الزام دولت به رعایت خطوط قرمز در اجرای برجام در جلسه امروز خبر داد.

طرح دوفوریتی مربوط به برجام در جلسه فراکسیون رهروان ولایت نهایی شدصفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود اظهار کرد: در این جلسه با حضور لاریجانی بر روی طرح دوفوریتی مربوط به برجام مباحثی صورت گرفت.

نماینده آستارا تصریح کرد: جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در این جلسه در مورد تدوین طرح و هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادهای کشور در این مورد و همچنین کمیته مشترک دو فراکسیون مجلس در مورد تدوین این طرح توضیحاتی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: جلالی اعلام داشت؛ روز چهارشنبه گذشته جلسه‌ای با حضور لاریجانی و حدادعادل به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان و تعدادی دیگر از نمایندگان تشکیل شد که در آن جلسه از هر فراکسیون 3 نفر به عنوان اعضای این کمیته مشخص شدند.

نعیمی رز بیان داشت: جلسات این کمیته طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و در جلسه روز شنبه با حضور لاریجانی، هر دو فراکسیون با محتوای تدوین شده طرح دوفوریتی مربوط به برجام موافقت کردند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم ارائه هرچه سریعتر این طرح برای اعضاء توضیحاتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سخنگو ، فراکسیون ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار