سرپرست ورزشگاه درفشی فر نسبت به انتشار تصاویر داخل قبر مرحوم هادی نوروزی از سوی یکی از خبرگزاری ها واکنش شدیدی از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در اعتراض به حرکات ناشایست عکاس و مسئولین یکی از خبرگزاری ها در انتشار عکس دلخراش هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در داخل قبر که باعث ناراحتی و انزجار هواداران فوتبال و خانواده داغدار هادی گردید، با تصمیم حسین خبیری سرپرست ورزشگاه درفشی فر عکاس و خبرنگاران خبرگزاری فوق اجازه حضور در ورزشگاه درفشی فر محل تمرین پرسپولیس را نخواهند داشت

خبیری در این خصوص گفت: اقدام غیر اخلاقی و انتشار این عکس قلب همه را به درد آورد و متاسفم که مسولان این سایت که افراد با تجربه ای هستند به این موضوع بی تفاوت بودند.

خبیری ادامه داد: این تصمیم به طور مستقل از سوی این جانب بعنوان مدیر درفشی فر اخذ شده و به اطلاع مدیران باشگاه هم خواهد رسید. مطمئنا این کار با هیچ اقدام دیگری جبران نخواهد شد ولیکن تا زمانیکه مسئولین و عکاس این خبرگزاری رسما عذرخواهی و دلجویی نکنند ضمن احترام به آنها از حضورشان در ورزشگاه درفشی فر محل تمرینات پرسپولیس ممانعت بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار