صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رزمایش اقتدار یگان ویژه در فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و رزمایش اقتدار یگان ویژه صبح امروز در فرماندهی نیروی انتظامی با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این رزمایش سردار مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجربه کردن مفاهیم گذشته و به اوج رساندن فعالیت‌هاست تا اقتدار، هوشمندی و پاسخگویی به موقع و قانون‌گرایی در کشور طنین‌انداز شود. 

آیت‌الله اعرافی، امام جمعه قم بیان کرد: امنیت بدون پشتوانه علم و دانش در نیروی انتظامی نمی‌تواند باعث پیشرفت‌ در حوزه‌های امنیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد.

پیام اشتری فرمانده نیروی انتظامی ایران نیز در این مراسم به این شکل قرائت شد : مسئولیت تامین مقتدرانه امنیت و آرامش در کشور برای مردم موهبت عظیمی است که نصیب ماموران نیروی انتظامی شده است و این امر در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت محض از رهبر معظم انقلاب میسر شده است.

پایان پیام این چنین بود: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس بوده و فرصتی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه و بهانه‌ای برای ارائه کارنامه درخشان و معرفی خدمات ارزنده نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.