مراسم تجلیل از برگزیدگان اختتامیه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری در حالی برگزار شد که رتبه های برگزیده بخش پوستر و کتاب تدوینی دفاع مقدس به دو اثر از استان همدان تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اختتامیه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری، در سالن كوثر اصفهان برگزار شد و طی آن از برگزیدگان كمیته های هفتگانه ی ادبیات ، هنرهای تجسمی ، فرهنگ و مطالعات پایداری، محصولات فرهنگی، موسیقی، هنرهای نمایشی وهنرهای تصویری تجلیل شد.

در این مراسم در کمیته فرهنگ مطالعات پایداری جایزه رتبه‌ برگزیده بخش كتاب تدوینی دفاع مقدس به حمید حسام  به خاطر كتاب  «وقتی مهتاب گم شد»  از حوزه هنری همدان تعلق گرفت.

در کمیته هنرهای تجسمی هم ضمن تقدیر از وحید حسینخانی از استان البرز جایزه رتبه‌ برگزیده در بخش پوستر به رضا شعبانی از استان همدان اهدا شد.

همچنین در این کمیته ضمن قدردانی از  مهدی پرستار شهری از استان همدان، جایزه رتبه‌ برگزیده در بخش نقاشی به محمود آزادنیا  از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.

گفتنی است، چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری به میزبانی حوزه هنری اصفهان از 7 مهر آغاز و  9 مهرماه همزمان با شب عید غدیرخم به كار خود پایان داد.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، جشنواره ، تولید ، حوزه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.