دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر گفت: 14 مهرماه شهر بردخون میزبان ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین چاه بندی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی ستاد عتبات عالیات در حسینیه محبان اهل‌بیت شهر بردخون اظهار داشت: اهل‌بیت علیهم‌السلام باب معرفت، چراغ هدایت و کشتی نجات هستند و همواره روشنی‌بخش، بصیرت‌بخش، نجات‌بخش و شفاعت‌کننده ما و وسیله تقرب به‌ سوی خداوند هستند.

وی افزود: سه‌شنبه 14 مهر امسال بردخون میزبان نیم ضریح نورانی خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)است که پس از ورود به شهر بردخون از فلکه نجات‌الهی به سمت خیابان امام خمینی حرکت می‌کند و در بوستان شهدای گمنام مستقر می‌شود و مردم از فیض وجود آن بهره می‌برند، پس‌ نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب حداکثر بهره‌برداری از این فرصت را داشته باشیم.

دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر ادامه داد: در طول مسیر حرکت ضریح با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پایگاه‌های مداحی و چاوشی خوانی تلاش شود فضای شهر و دیار خود را با بوی شهدای کربلا به‌ویژه علمدار دشت کربلا مزین و متبرک کنیم تا مردم از این برنامه فضای معنوی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این برنامه نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب است که بر همین اساس کمیته‌های امنیت، فرهنگی و روابط عمومی، پشتیبانی و روستاها تشکیل شود و این کمیته‌ها زیر نظر ستاد استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) بخش بردخون فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.