سیروس شفقی گفت : هر جا امنیت و آسایش حاکم است نام پلیس همواره در آن موج می‌زند، افزود: نیروهای مسلح برای تامین امنیت مردم همواره گام بر می‌دارند و اکنون رمز امنیت ایران اسلامی به سادگی میسر نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آستارا، سیروس شفقی پیش از ظهر امروز در جمع نیروهای مسلح این شهرستان با تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: حضور سبزپوشان سپیدنام، امروز نمادی است برای قدردانی از کسانی که در راستای امنیت مردم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر جا امنیت و آسایش حاکم است نام پلیس همواره در آن موج می‌زند، افزود: نیروهای مسلح برای تامین امنیت مردم همواره گام بر می‌دارند و اکنون رمز امنیت ایران اسلامی به سادگی میسر نشده است.

فرماندار آستارا امنیت کنونی ایران اسلامی را حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و همکاری ملت غیور ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر پلیس با همدلی و همزبانی و تعامل سازنده با مردم و تأسی از ولایت فقیه گام بردارد هرگز آسیبی به امنیت ایران وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت مشارکت مردمی در سهم توسعه امنیت پایدار حیاتی است، خاطرنشان کرد: تامین آسایش به‌ عهده ناجا گذاشته شده و این نیرو با تمام قدرت تلاش می‌کند تا در سایه این عزیزان فعالیت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی توسعه یابد.

شفقی با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس همدلی و همزبانی و آسایش و امنیت با مردم و برای مردم است، گفت: اقتدار ناجا و رضایتمندی جامعه بر مبنای قدرت و صحت عمل از پلیس است و مردم انتظار دارند با قدرت و صحت و اقتدار انجام وظیفه کنند.

وی با بیان اینکه تولید امنیت به جز با همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط میسر نیست، افزود: ایجاد امنیت مقتدرانه که آفرینش آرامش و آسایش را به دنبال دارد، موجب کاهش جرایم می‌شود.

این مسئول مهم‌ترین عامل در موفقیت پلیس را همدلی و همزبانی با مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان مرزی بندر آستارا یکی از مناطق امن مرزی در کشور است که از تلاش‌های مجموعه پلیس و عوامل امنیتی این شهرستان قدردانی می‌شود.

به گزارش فارس، پس از پایان این مراسم مذکور اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان آستارا با حضور در ساحل این شهر از گشت نمادین قایق‌های موتوری و تندرو نیروهای مسلح این شهرستان بازدید کردند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.