فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت:‌در طول 6 ماهه نخست سال جاری 406 قلیان‌سرا در این منطقه پلمپ شد و بیش از 200 قلیان‌سرا نیز به تغییر شغل و فعالیت در حوزه‌های دیگر مبادرت ورزیدند.

پلمپ 406 قلیان‌سرا در غرب استان تهران / جمع‌آوری بیش از 2000 ماهواره در 6 ماهه نخست سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در صبحگاه مشترک غرب استان که در محل فرماندهی جدید این مجموعه و با حضور برخی از مسئولان استانی شهرستانی منطقه‌ای و محلی و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان فاجعه منا اظهار کرد: در طول 6 ماهه گذشته اقدامات متعددی از سوی مجموعه انتظامی غرب استان تهران اجرایی و عملیاتی شده که انهدام 3 باند قاچاق انسان و دستگیری بیش از 120 تن از آن‌ها، پلمپ 406 قلیان‌سرا و تغییر شغل 205 مرکز فعال در این عرصه به مشاغلی دیگر، کشف و ضبط قریب به 5 تن مواد مخدر و برخورد قاطعانه با اراذل اوباش از نمونه اقدامات سازنده‌ای است که در طول مدت مورد اشاره عملیاتی شد.

وی افزود: امیدواریم روند موفقیت‌های مذکور با همیاری و همگرایی استانداری، فرمانداری‌ها، دستگاه‌های قضایی و... همچون گذشته استمرار یابد.

سردار خانچرلی گفت: طرح‌های انتظام‌بخشی و امنیت محله‌محور متعددی در غرب استان تهران طراحی شده که با استعانت از الطاف الهی به تدریج اجرایی خواهد شد.

جهموری اسلامی بی‌تدبیری آل سعود را از یاد نمی‌برد

سیدشهاب‌الدین چاووشی معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی استانداری تهران در ادامه این مراسم با سلام و درود بر روح پرفتوح شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و به خصوص نیروی انتظامی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار ولایت امیر المؤمنین (ع) است و کسانی که تحت این عنوان مشغول به خدمت‌گزاری هستند، وظیفه سنگین و دشواری را بر دوش دارند.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دو مؤلفه اساسی است که دشمن را مجاب به عقب‌نشینی و نشستن بر سر میز مذاکره کرده و این امر مهم به تأسی از مکتب اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم (ص) محقق شده که بسیار ارزشمند به شمار می‌رود.

چاووشی گفت: قدرت نیروهای مسلح و انتظامی مایه آرامش مردم و نظام و ترس و دلهره دشمنان نظام است و این قدرت با همراهی و پشتیبانی توده‌های مردمی بسیار بازدارنده واقع شده است.

وی در خصوص فاجعه منا عنوان کرد: جمهوری اسلامی بی‌تدبیری و بی‌برنامگی آل سعود را فراموش نمی‌کند و تذکرات رهبری معظم انقلاب در طی روزهای گذشته ثابت کرده که ایران اسلامی امکان و قابلیت برخورد تند و خشن را دارا است اما تلاشش بر صلح جهانی استوار شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و جوایزی از برخی بازنشستگان نمونه نیروی انتظامی، پایوران و سربازان وظیفه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
بابا دنیا پیشرفت کرده شما هنوز دنبال جمع اوری ماهواره هستید . اینترنت را چکار میکنید
آخرین اخبار