دارنده مدال برنز رقابت های جهانی کشتی فرنگی گفت:به طور حتم بازگشت دوباره محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی اتفاق بسیار خوب و خوش یمنی برای کشتی فرنگی ایران بود.

حبیب الله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:درهر صورت با توجه به شرایط موجود در کشتی فرنگی شاید تغییر و تحولات در کادر فنی یکی از راه حل های مناسب برای بوجود آوردن آرامش بود و چه کسی بهتر از محمد بنا که طی سال های گذشته زحمات بسیاری را برای کشتی کشیده است.

فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم کشورمان با اشاره به توانمندی بنا تصریح کرد:تمام اهالی کشتی برتوانمندی محمد بنا صحه می گذارند و به همین دلیل است که می گویم بازگشت او برای کشتی فرنگی بسیار خوش یمن و مفید است.

دارنده مدال برنز جهان در سال 2009 در ادامه با تقدیر از کادر فنی قبلی عنوان کرد:احد پازاج و حسن بابک به همراه سایر مربیان تیم ملی در مدتی که هدایت فنی تیم ملی را بر عهده داشتند با همه وجود و در حد توانشان تلاش خود را انجام دادند که جا دارد از زحمات این عزیزان نیز تشکر کنم.

اخلاقی درباره این که چه برنامه ای برای آینده دارد اظهار داشت:به هر حال از آنجا که سهمیه المپیک را به دست آوردم از فردا و با شروع اردوهای تیم ملی تمریناتم را زیر نظر کادر فنی با جدیت دنبال می کنم و در این 10 ماه باقی مانده تا بازی های المپیک 2016 برزیل همه فکر و ذهنم را معطوف این مسابقات خواهم کرد تا به امید خدا با کسب یک مدال خوشرنگ برای همیشه از دنیای قهرمانی نیز خداحافظی کنم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار