رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اختصاص 600 میلیارد ریال یارانه دولت در سال جاری برای کاشت حلزون شنوایی و درمان ناشنوایی و کم شنوایی در بیماران کشور خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ غلامرضا تاج گردون  افزود: مسوولان در برابر ناشنوایان و نابینایان و کلیه معلولان زیر پوشش بهزیستی موظفند و باید از آنان حمایت کنند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در این راستا تلاش دارد که تا با تصویب قوانینی به نفع ناشنوایان از آنها حمایت و پشتیبانی کند.

تاجگردون تصریح کرد: حضور در میان اقشار مختلف از جمله معلولان و ناشنوایان موجب دریافت نظرات، شنیدن مشکلات و و نارسایی ها برای تصمیم گیری بهتر در وضع قانون می شود.

وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس سعی دارند، تا با حمایت از مدیران و مسوولان بهزیستی راه را برای کمک به ناشنوایان و دیگر معلولان هموار نمایند.

تاجگردون با بیان اینکه شنیدن درددل های ناشنوایان شاید برای مسوولان شهرستانی و استانی تکراری باشد افزود: مسوولان نظام تاکنون بیشترین تلاش ها را برای رفع نیازهای این قشر انجام داده اند.

وی ادامه داد: امسال یارانه قابل قبولی در بخش کاشت حلزون برای ناشنوایان سطح کشور در نظر گرفته شده که مبلغ قابل توجهی است.

انتهای پیام /س
برچسب ها: یارانه ، دولت ، ناشنوایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.