دریادار فدوی در جمع خبرنگاران:

آمریکا مسئول ناامنی خلیج فارس است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها مسئول ناامنی خلیج فارس هستند و با حضور آن‌ها در یک و نیم سال آخر جنگ نا امنی در خلیج فارس 9 برابر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم افتتاحیه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دهه 60 به بعد بیش از 130 عملیات مقابله به مثل از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انجام شد.

وی ادامه داد: سدها عملیات بازرسی ویژه، چندین عملیات مستقیم و امثال این‌ها در خلیج فارس رخ داد و این در حالی است که امروز بیش از 20 میلیون بشکه نفت از خلیج فارس عبور می‌کند و در آینده نزدیک به 40 میلیون بشکه خواهد رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به گرامیداشت شهدای نیروی دریایی سپاه عنوان داشت: یادواره شهدای سپاه پاسداران، بازسازی عملیات دوران دفاع مقدس و برنامه های متنوع دیگری در این زمینه انجام خواهد شد.

دریادار فدوی با اشاره به شکست آمریکایی در تأمین امنیت خلیج فارس و ساز و کارهای تأمین امنیت در این زمینه گفت: با حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس در یک و نیم سال اول جنگ ناامنی 9 برابر افزایش داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این که آمریکایی‌ها مسئول ناامنی خلیج فارس هستند خلیج فارس محل ترانزیت نفت به سراسر دنیا است و اگر آمریکایی‌ها از خلیج فارس خارج شوند رفاه و امنیت به این منطقه باز می‌گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 27 سال ست که در تأمین امنیت خلیج فارس موفق بوده‌ایم و در آینده نیز این موفقیت ادامه خواهد داشت و ما تلاش می‌کنیم که امنیت خلیج فارس را تأمین کنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار