داوران کودک و نوجوان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به نیابت از همه کودکان و نوجوانان ایران، 22 سالگی این جشنواره را جشن گرفتند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، داوران کودک و نوجوان در کنار رئیس و مدیر اجرایی این دوره از جشنواره، 22 شمعی را که به مناسبت بیست و دو سالگی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روشن شده بود، فوت کردند.

بعد از این مراسم رئیس جشنواره با داوران کودک و نوجوان به گفت‌وگو نشست و گفت: برای شما عزیزان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده تا موجی از شادی و نشاط فرهنگی در استان باستانی‌مان ایجاد شود.

فاضل عبادی افزود: برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان  و نمایشگاه تجسمی آیات قرآن از دیگر برنامه هایی است که برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و همه این برنامه ها به احترام کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است.

عبادی سپس از داوران خواست با ابتکار و پیشنهادهای خود به مسئولان استان، به اجرای برنامه ای اثربخش کمک کنند.

احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر استان هم روبه کودکان و نوجوانان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار می شود و امکان حضور در جشنواره فقط در این استان وجود دارد.

وی خطاب به آنها گفت: بهترین نوع داوری توسط خودِ کودکان انجام می شود، چون شمایید که می توانید نیازهای روحی و فکری همسالان خود را به خوبی درک کنید.

بیگلریان به داوران توصیه کرد: داوری خوبی داشته باشید؛ زیرا داوری‌تان در سطح بین الملل است.

مجید فروتن هم گفت: قطار بیست و دومین جشنواره بین الملل  تئاتر کودک و نوجوان شهربه شهر حرکت کرده و کودکان را با خود همراه کرده تا به همدان رسیده است.

وی اضافه کرد: داوران نمایش‌ها را تماشا کنند و به نمایش‌های با محتوا و دارای پیام منصفانه رای دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار