فرمانده نیروی انتظامی قانونمداری و حفظ امنیت را یک امر دینی و اخلاقی دانست و گفت: حفظ امنیت نیازمند همراهی مردم و نهادهای اجتماعی است.

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ حسین اشتری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، این مطلب را بیان کرد.

فرمانده ناجا در مقام اطلاع رسانی به مردم بخشی از فعالیت های نیروی تحت امرش را بیان کرد و اظهار داشت: تلاش برای تبدیل نیروی انتظامی به سازمانی متدین و انقلابی یکی از برنامه هایی بوده که انجام شده است.

اشتری افزود: ارایه بالغ بر 89 میلیون نفر خدمت گوناگون اجتماعی به مردم و پاسخگویی و رسیدگی به بیش از 13 میلیون تماس و خواسته های مردمی از طریق سامانه 110از دیگر فعالیت های این نیرو بوده است.

وی با بیان این که اموال مسروقه به ارزش تقریبی یکهزار و 952 میلیارد تومان کشف و ضبط شده است، ادامه داد: دو هزار و 575 باند قاچاق مواد مخدر هم شناسایی و منهدم شدند که بیش از 538 تن مواد مخدر از آنان به دست آمده است.

رییس پلیس کشور اضافه کرد: بیش از 80 درصد از کشفیات مواد مخدر در شرق کشور انجام شده که نشان دهنده افزایش 20 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته است.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار