فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال بانوان به دلیل آسیب‌دیدگی زانو یک سال از میدان‌های بسکتبال دور می‌ماند.

نارینه اردشنیان با اعلام این خبر به خبرنگار توپ و تور گروه باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه در تورنمنت ارمنستان از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شدم. من در اردوی ترکیه هم با همین وضعیت تیم ملی را همراهی کردم اما از آنجا که امکان دارد عواقب بدتری در انتظارم باشد، با تصمیم شخصی، یک سال بسکتبال بازی نمی‌کنم. 

وی ادامه داد: من در تورنمنت ترکیه این موضوع را به کادر فنی اعلام کردم اما نمی‌خواستم و نمی‌خواهم فعلاً از بسکتبال خداحافظی کنم اما با آغاز سوپرلیگ بسکتبال تردید نداشتم، فشار بسیارزیادی متحمل می‌شوم و نمی‌خواستم ربات پاره کنم. 

اردشنیان در پاسخ به این پرسش که در مدت دوری خود از بسکتبال چکار خواهید کرد؟ توضیح داد: 
امسال به عنوان کمک‌ مربی در کادر فنی تیم آرارات حضور دارم. 10 سال است کنار تیم ملی هستم و 22 سال است بسکتبال بازی می‌کنم و می‌توانم به تیمم در این سمت هم کمک کنم. در واقع باید بگویم یک سال از بازی کردن، مرخصی گرفته‌ام. 

کاپیتان دوم تیم ملی بسکتبال بانوان درباره دیدار تیم ملی مردان برابر کره جنوبی گفت: واقعاٌ از تماشای آن بازی لذت بردم. تیم ایران با قد بلندی که دارد، امتیاز خوبی داشت. امیدوارم بازی خوبی مقابل چین به نمایش بگذارند. باید به هر ترتیبی شده انسجام خود را حفظ کند. به هر حال توپ گرد است اما دید من مثبت است و امیدوارم بچه‌ها تا آخرین لحظه با چین بنجنگند. 

وی درباره حامد دادی توضیح داد: حامد بازیکن خوبی است اما کمی احساسی است. کره‌ای‌ها می‌خواستند او را عصبی کنند. به نظر من اگر حدادی برای دقایقی تعویض می‌شد و بعد به زمین می‌آمد، شرایط بهتری پیدا می‌کرد. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار