خودنوشت «رینگ زندگی» از تولیدات حوزه هنری خراسان رضوی، تقدیر چهارمین جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری مراکز استانها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خودنوشت «رینگ زندگی» نوشته جعفر آجیلی (رادبین) عنوان تقدیر بخش ادبیات پایداری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات در اصفهان را بدست آورد.

در این مراسم محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به همراه استاندار، شهردار اصفهان دركنار دكتر مصلحی، رئیس جشنواره حوزه هنری و محمد حمزه زاده، معاون سینمایی حوزه هنری به اعطای جوایز پرداختند.

جایزه رتبه برگزیده در بخش كتاب های تدوینی به حمید حسام به خاطر كتاب «وقتی مهتاب گم شد» از حوزه هنری همدان، هادی عابدی به خاطر كتاب «به علاوه ده سال» از حوزه هنری آذربایجان غربی و مهدی سهرابی زرندی در بخش كتاب های پژوهشی و تحقیق تالیفی به خاطر كتاب "خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در زرند" از حوزه هنری كرمان و یوسف نیك فام بخاطر کتاب «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی دراراك» از استان مركزی برگزیده شدند.

همچنین میترا رفیعی به خاطر كتاب «فتاح» از كهكیلویه و بویراحمد، محمد علی زاده، به خاطر كتاب «آقا كلاه آهنی رو به من میدی»از حوزه هنری گیلان، محمد رضا آقا محمدی به خاطر كتاب «كمی تا آخر دنیا» از اصفهان، و علی امیری به خاطر كتاب «سال های خاكستری» از استان گیلان تقدیر یخش کتب تدوینی را بدست آوردند.

در بخش زندگینامه داستانی، زهرا اسپید به خاطر كتاب «فقط ماه حسین را می پایید» از هرمزگان و معصومه قیطاسی به خاطر كتاب «حاج روح الله» از استان البرز برگزیده شد.

جایزه ویژه تولیدات فرهنگ و مطالعات پایداری در بخش خاطرات خود نوشت به قاسمعلی زارعی به خاطر كتاب دست خدا و به سوی میمك نوشته كرمعلی محمدیان تعلق گرفت.

چهارمین جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری مراکز استانها از 7 الی 9 مهرماه در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: حوزه ، هنری ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.