فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران نیروی انتظامی در 6‌ماه نخست توانستند بیش از 12 تن مواد مخدر را در حوزه صنعتی کشف و 37 باند قاچاق مواد‌مخدر را منهدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم در آستانه هفته نیروی انتظامی در نشست خبری با خبرنگاران افزود:مادر بحث انواع کشفیات مواد مخدر شاهد رشد دو درصدی و در دستگیری‌ها رشد 6 درصدی در استان بودیم.

وی از کاهش 33 درصدی وقوع جرایم خشن در این استان در نیمه نخست امسال خبر داد وگفت : برخورد با جرایم خشن با جدیت و گستردگی ویژه انجام می شود لذا طی این مدت میزان کشفیات در این حوزه 34 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به طرح مبارزه و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر افزود:در این حوزه 33 طرح اجرا که در قالب آن 30 دستگاه خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.

سردار امیری مقدم از اعطای تسهیلات ویژه به راکبان متخلف خودرو و موتور سیکلت که در پارکینگ توقیف شده‌اند خبر داد و گفت: در هفته نیروی انتظامی شرایط ویژه‌ای را برای این مورد در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در مسیر‌های درون شهری افزود:در این رابطه 231 مورد فوت گزارش شده که نسبت به 6 ماه سال گذشته 8 درصد در استان کاشته است .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت در مسیر‌های برون شهری تصادفات منجر به فوت 686 نفر فوتی گزارش شده که نسبت به 6 ماه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

سردار امیری مقدم افزود: بنابر این است که خودرو‌های حادثه‌سازی که بیش از 50 درصد آسیب دیده‌اند را در مسیر‌های برون‌شهری و پلیس‌راه به نمایش همگان در آوریم تا برای سایر رانندگان درس عبرتی شود.

وی با اشاره به افزایش 34 درصدی ارتباط با مردم با پلیس خاطر نشان کرد: تکلیف ما برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است؛ نیروی انتظامی استان توانسته با عملکرد خود سبب کاهش وقوع جرم شود که این کاهش با افزایش 34 درصدی کشف جرایم خشن همراه بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.