کرمانی مقدم: هادی الگویی برای بازیکنان پرسپولیس بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هادی از لحاظ فنی و اخلاقی الگویی برای بازیکنان پرسپولیس بود، بازیکنی که با کاپیتان پرسپولیس همواره احترام پیشکسوت را حفظ می‌کرد.

کرمانی مقدم: هادی الگویی برای بازیکنان پرسپولیس بود
مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان سرخ‌پوشان به حبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاراه جوان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم. نوروزی در دوره بازیکنان کنونی جزء خوش اخلاق‌ترین بازیکنان بود.

به نوعی می‌توان وی را کاپیتانی با معرفت و اسطوره اخلاق در فوتبال حاضر ایران دانست.

کرمانیی مقدم افزود: این اتفاق مانند در گذشت اسطوره‌هایی چون پرویز دهداری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی، سیروس قایقران از شوک آورترین اتفاق‌های تاریخ فوتبال ایران است. امیدوارم خداوند به خانواده نوروزی و بازیکنان پرسپولیس صبر دهد.

هادی از لحاظ فنی و اخلاقی الگویی برای بازیکنان پرسپولیس بود بازیکنی که با کاپیتان پرسپولیس همواره احترام پیشکسوت را حفظ می‌کرد.

غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران و از همبازیان سابق نوروزی اظهار کرد: با شنیدن این خبر روز غافلگیر‌کننده‌ای را شروع کردم.

به هیچ وجه باور ندارم که هادی با معرفت به این زودی فوتبال ایران را در غم از دست‌دادن خود سوگوار کند به  طور حتم این اتفاقتاثیر منفی ، بدی روی روحیه تمام بازیکنان فوتبال ما می‌گذارد.

وی افزود: در زمان حضور در پرسپولیس رفاقت زیادی با نوروزی داشتم و این دوستی پس از رفتنم از این تیم ادامه پیدا کرد.

در حال حاضر وضعیت خوبی برای شرکت در تمرینات سایپا ندارم اما فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند که در تمرین حاضر شوم چرا که مطمئنم روح بزرگ هادی نیز این با این موضوع موافق است.

رضایی با بعضی خاص بیان کرد: یکی از عزیزترین رفقای فوتبالی خود را از دست دادم امیدوارم خداوند به خانواده و فرزند وی صبر داده و مطمئن باشید آن‌ها باید در این شرایط تحت حمایت جامعه فوتبال قرار گیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمانی ، فوتبال ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار